Search This Blog

Sunday 29 January 2012

Adakah??

Assalammualaikumm...

Ngah aku sedap duk menunggu ERL nk lik ke Kl sentral,aku teringat kes semalam..
Yeeee org yg dah lme menghilang dlm idop aku tetibe muncul.muncul ngan bg aku pnh tanda tanye..

Aku ngk lh nset aku semlm da 4 misskol dari someone yg dh lme x berhubung ngan aku,yeahh aku pon deside xnk cari dia tau da ape2 ngan die sebab aku rase itu yg terbaikk..die plak dh bg aku kata2 yg amat mendalam kt hati aku.."awk trime lh org lain,jgn berharap kt sy" punah pe aku rase..yeahhh dlm tempoh 5 thn aku cube sabar dan menjaga haty aku tppp ini lh pengakhiran nya...alasan nya sebab die da byk komitment dan die xnk aku tua dgn menunggu nya,aku pon sengal aku sangupp tunggu dgn bergantung cmtu...dan setia jaga hati aku huhuhu agak kebodohan kt situ

Dan semalm dia kol aku (aku dh cite td kot) die ckp dia da menda nk tanya aku and nk gtau somethings...aku berdebar2 tp pastu da staff die ckp pe tah terus die kate die akn kol aku lik pas die lik kje keesokan nya..skang tpulh kalu aku kte aku x tertunggu2 phone call dari dia,aku egoo aku xnk tpn die dn tanye soo aku nungu dan nungu..

Aku rase sgt xtng skang,patot aku tpn ke buat bodoh jepp..tapi aku nk sgt tahu pe dia nk ckp,aku borak ngan kwn baik aku kt putra sentral tadi,die ngan sengal kte "tah2 die nk gtau yg die nk nikah kot,nk alamt bg kad kawin x" perghhhh sentappp kot,kalu itu yg die nk ckp baik xyah gtau aku,heart broken aku nanty adooi haiii

P/s : npe die xtpn aku lagi,penantian satu siksa T_T

No comments:

Post a Comment