Search This Blog

Saturday 17 December 2011

serabot plus serabai

Assalammualaikumm..



heeee dah lama dah aku x update blog aku nie, yeah sebab aku terlalu sibuk ngan kje dan macam2 menda searabai lagi dalam hidop aku nie adessss...

Keje aku makin banyak dan menambah tekanan pada aku dari hari ke hari tapi apa boleh buat dah tu punca rezeki aku, kekadang aku nie terasa aku nie x cukup bersyukur dapat kje tapi bila aku dah xtahan aku mula lah mengeluh sebab dah pnt sgt kot aiyakkkk,mujur ah da gak rakan sekerja yg ingat kan aku yg kje ni kan ibadah muahhahahaha aku tahu tapi  kadang2 lupa ngeluh lik..

hmmm aku dah pat umah sewa baru,alhamdullilah tu pon kira cam rezeki aku gak ah sebab in gat senang ke nak sharik umah sewa kat kolompo nie? tu ah aku serabai gak sebab aku banyak barang aku xda sebab umah baru nie kosong tak cam umah lame aku yg fully furnised,aku mula ah serabai dan tak ketahuan dah ah sibuk kje pastu sibuk plak nk carik barang2 tuk sewa umah...aiyakkk lantak korg ah baca bebelan aku nie,aku btol2 pnt ahhhhhhhhhh...

adess pale aku nie dah overload dah nie memacam menda nak pikir,aku plak semakin malas nak mik tahu sal org dah nie yg pntng jgn dan tolong jgn kacau aku pnt ah aku,aku mudah naik marah skang aku pon xtahu nape mybe sebab aku stress sgt2 kot.aku paling hangin bila aku cakap org angap aku ngah wat lawak ehhhh tolong ah takot kat aku nie aku ngah marah nie aiaykkkk payah tol org nak caye aku marah,ni ah bahana x pnh serius so bila aku marah n serius org anggap tu lawak dan aku ngah memain,sengetttttttt gilerrrr

Semalam aku aku g dgr sal sistem baru perkhidmatan awam (SBPA) aiyakk aku plak yg stress sal menda
nie sebab aku xtahu mane yg lbh baik..bak kate org senior kat sini suh kami2 yg muda nie setuju jep ngan sistem baru nie tapi pada pandangan aku lah kan aku risau satu hal jepp,kalu marakah sasaran kerja tahuan (SKT) korg rendah bawah 70% haiii panas2 jep korg kne buang keje,nak2 lah kan konon ah cam aku nie yg kira berdedakasi,rajin,berdisplin (perasan jap) tapi konon ah (konon tau) aku xbaik ngan org atasan aku,sah2 ah markah aku rendah pastu ngan indah dan berseri aku pon kne buang kje aiyakkkk...

hmmmm ok ah aku nak g sambung kje aku nieee....

 p/s : orang lain indah berseri duk kat umah aku kje aiyakkk T_T

No comments:

Post a Comment